Endorfiner is the shit!

Hade en mycket lyckad förmiddag, har hamnat i en toppengrupp för att starta ett projekt tror jag bestämt! Och på fredag är det temabilding med fika! (may I say it was my idea!)

Sen var jag ändå rätt effektiv när jag kom hem också, mailade iväg lite saker och städade bort papper, och började till och med läsa min ledarskapsbok! Men sen blev jag så trött att jag var tvungen att sova en snutt och när jag vaknade var liksom det positiva drivet borta. Sen misslyckades jag med middagen igen, och då var jag på riktigt dåligt humör!..

Försökte se Kvarteret skatan, tänkte att lite Johan liver väl upp, men när man bara skrattar helhjärtat två-tre gånger med en och en halv timme Johan  så måste man göra något drastiskt. Så då tvingade jag mig iväg på steppen, och gissa vad, det hjälpte. Anna Laitinen är nog bästa ledare på IKSU!

Av bara farten gjorde jag sen lite väl myckt smoothie, så nu är det bara dricka upp! 

Paus i the Mentalist, smoothie refil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0