Så många borde...

Jag borde sätta mig och renskriva dagens kludd från föreläsningen, eller öva praktiskt på mitt privata offer, eller städa eller åtminstonde pallra mig på IKSU...men det enda jag vill är att sätta mig i soffan och äta chilichoklad glassen. (ja jag smakade den igår..det där med torsdag var bara att glömma. Lite läskigt att äta glass och så plötsligt brinner det till på tungan!)...

Annars ingen direkt förändring...nu är vi iaf färdiga med alla nya behandlingsgepp och det enda som fattas är nivådiagnostiken i nacken om jag har förstått saken rätt..Sen är det två veckor kvar och då är det väl bara köra på då..!

Nej nu måste jag göra något..undra om Malin är peppad på en liten nacksving!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0