Strykjärnsmanglad fot

En ovanligt effektiv söndagmorgon på Älvansväg idag, vi putsade köksfönster, torkade ur sopskåpet, alla kökslådor och stökade upp alla grejer som mamma och pappa kom med igår. Vi hade dock lite svårt att få till det helt perfekt med alla saker, men det får duga för nu...

Sen hade jag precis satt med i soffan, slagit igång Prison Break och skurit upp en bit sockerkaka, då Marie påpekade att om vi ville hinna hem till finnkampen var det bäst att gå på gymet direkt. Sag och gjort jag ryckte i mig sockerkakan och hoppade upp på cykeln (lite smidigare än en viss "Josefin") och trampade iväg..

Sen blev jag sittaden framför finnkampen hela eftermiddagen..och när den var slut var jag sugen på kladdkaka så det har jag och Marie bakat ikväll..Så nu är jag fruktansvärt mätt! Men gott blev det iaf!

Dagens enda skada uppkom när vi mitt ivår städiver skulle tömma soperna och bära ner till pappersinsamlingen, och från ingenstans kom två plastskärbrädor farande och drog med sig strykjärnet som landade rätt tungt på min fot!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag och fegge hade prisonbreakmaraton idag och har nu sett klart hela serien! Känns lite tomt...

2009-08-31 @ 10:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0