Snickers VS kokostopp

Jag har fått en ny craving nu, snicker får se sig utkonkurerad av kokostoppen som finns bland naturgodiset på Konsum!..

Jaha ännu en vecka som snart passerat, och det fins helgvädret som de lovar kan ni tacka mig för! Jag jobbar hela helgen! Dessutom ska jag hinna med både lagfest och OIK-fest på lördagkväll. Phu..men det är väl bara att bita ihop och hålla färgen...

Vill ge en hyllning till världens bästa biblotekarie som nu har gått i pension! Lisbeth "Libban-Bibban"....ja sen vet jag inte vad hon heter i efternamn..Men jag träffade henne på stan igår iaf och då sa hon att hon precis hade jobbat färdigt..! Byskebibliotek kommer inte att bli sig likt utan henne!

Borde verkligen städa mitt rum, men det infinner sig inte något riktigt städil än...får väl se om andan faller på snart..

Simma lungt i helgen gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0