Lider med tjejerna!

Visst fotboll är kul, men idag är det nästan omänskligt att spela match. har ingen termometer här men det känns som åtminstoden 30 grader i solen..och luften står nästan helt stilla! Själv är jag på jobbet och kunde egentligen gå hem nu om det inte var för det att det är en och halv timme kvar tills middagen ska va klar!..

Hoppas att jörn inte orkar komma med nåt vettigt lag så att de i lugn och ro kan jogga hem seger! ikväll är det festkväll tydligen..först lagfest i kinnbäck och sen är det OIK-festen i Ostvik..fast jag är mest sugen på se jenny och fegges hus!..är ltie kluven..egentligen hade jag helst varit i Ostvik hela kvällen, men när det för engångs skull händer något kul med laget och våran tränare har fixat nåt så känns det taskigt att neka..ja,ja..hoppas vi hinenr med allt!

Drömde mardrömmar i natt och jansonsfrestelse, som jag tydligen hade satt igång med istället för kalkon som det egentligen skulle vara..och sen blev edt bara kaos..måste ha varit väldigt länge sedan jag jobbade helg!..tack och lov har det varit lugnt idag!

Imorgon: fläskkarré och pyttipanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0