Antitoxidanter

Nu är jag tillbaka i Umeå, för en knapp vecka och sen bär det av ännu längre bort..daaaah!..Egentligen borde jag ta tag i att packa upp och städa lite i lägenheten, för tro det eler ej men ca fyra timmar efter hemkomst är det redan lite stökigt!..

Vi hade ändå tur för här i Umeå väntade bara en enda räkning på oss, och min första fysioterapi tidning..den var faktistk lite spännande..Har varit förbi på skolan och hos Ida en sväng ch fick med mig lite artiklar hem som jag kna ora mig med, men just nu känner jag inte för det av någon anledning!...Konstigt..

Nej nu måste jag nog hoppa i duschen annars får jag nog itne följa och storhandla om det blir så att vi ska iväg ikväll!..

Anti (mot) toxidanter (ngt giftigt), det är iaf vad som fins i min mammas te förklarade hon igår...Eh just det..Något som definitivt inte har några antitoxidanter, eller något ditåt, är RIOs blodapelsin läsk. som min kusin med familj hade lämnat här...fy va äckligt..! men då vet jag ju det och slipper slösa pengar på en sån själv..!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Imorgon ses vi Anna, det var alldeles för länge sen. Hela 3 månader har gått sen vi sågs senast, det är på tok för länge sen. Kramkram =)

2009-08-28 @ 17:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0