Mattant söker man

Mattant söker man

"Vill du ha lite smörslungad mammut älskling
"

När jag ändå är inne på att sälja saker till TV4 så kan jag ju presentera min nya ide. Jag är så less på pinsamma bönder och fnittriga fruntimmer som aldrig har sett en gris förr så jag tycker de borde byta. Tänk er hitten det skulle bli, karlar som inte är så erfarna i köket får lära sig laga husmanskost till 150 personer, skura golv och tjafsa med hemtjänsten! Det skulle bli jättebra TV!

Vi på Norrgårda ställer upp. Där finns det allt - färgstarka karaktärer, hetsiga känslor och en slags Farmen-Qristina light...Hon skulle bli Anka-Panka med hela svenska folket..:!

Så här tänker jag mig ...varje vecka får alla som jobbar välja en karl som ska hjälpa till...(Linda har var paxat Patric Dempsy, vi får väl höra om  han är ledig)... Och när det har gått fyra veckor så får man bjuda in den som har varit bäst..att jobba helgen med en för då är man ensam!...


men ny får skynda er tv4 annars hinner jag kanske sluta där och börja jobba som sjukgymnast..och det låter inte lika kul med "sjukgymnast söker man"..

(Ja jag har lite att göra ikväll för mitt rum är occuperat och Tv:n är upptagen, och jag har bakat färdigt, det blev ingen träning..och ja..här sitter jag nu..)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0