varför jobbar aldrig snygg-Oskar!?

Jag jobbar som mattant, på ett äldreboende. definitionen av en "bra helg" (när man jobbar själv!) är att hemtjänsten inte krånglar och att björkebo inte ringer och tjatar så man måste bli förbannad på dem också! men Byske är en sommar by och på sommarn finns det en ljusglimt till!

Snygg-Oskar jobabr i hemtjänsten, och jag vet från säkra källor att han ska vara där även i år..men hittills har han inte synts till..de andra kuferna och tanterna som jobbar där ser jag hela tiden..Men fast jag lämnar alla möjliga dörrar öppna till korridoren där de härjar så har han inte synts till!

Iofs kanske lika bra..själv är jag nämligen jäkligt het under arbetsdan speciellt! Varm alltså i köket med alla ugnar och grytor..Iförd ett par blå (alt. gröna) förstora byxor, en oversized,urtvättad T-shirt, lenas gamla klumpeskor och som kronan på verket en svart hilka!..Imagine that!

dagens vänner citat: - " Pheobe do you have a plan!?"
                                       - "I don't even have a plan!"     (Monica Phoebe)
None I väntan på Snygg-Oskar, I give you Chase Crawford!

Kommentarer
Postat av: ida

haha vad säger du om snygg-oskar läser din blogg? är det okej? :)

2008-06-24 @ 00:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0