Tvätt, tv och tenta

Skulle tvätta idag, men när vi kom ner till tvättstugan så hade den före oss inte behagat ta t sin tvätt ur maskinen än. Dessutom var det första jag såg en stor, svart spindel som sprang över golvet. Gud vad jag hatar spindlar! Det var förövrigt en spindel som frsörde mitt solande idag också, helt plötsligt satt det bara en spindel på väggen bakom mig och då var det bara att packa sig in!....

Tisdagar är tv-kväll..åtminstonde till och med den här veckan, Gossip girl och Desperate houswives!!

Tentan ja, de blev klar igår och har stått orörd idag, nu är slutet nära, jag vill ha sommarlov!
Jo jag fick ju min skiva som jag hade beställt idag!..Malin fick inte sin bok..eh.ja.. nej jag säger inget mer om det tror jag, hon blev arg iaf!
~Da te ne volim, Molitva...~

Dagens vänner-citat: "I don't, I don't understand....how this happened" (Ross när han får veta att Rachel är gravid)

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0