Städning, möte och löpning

Jag var färdigt städad strax efter 11..(nytt pb!)..sen åt jag och for på möte på jobbet..jag satt mest där helt onödigt..lyckades inte heller så bra med att krångla mig ur den sista veckan som jag inte ville jobba..riktigt..vi får se om jag gör ett nytt försök..iaf helgen!.

Och tack vare min kära sträcking så blev det bara löpning och ingen fotbollsträning för mig idag.:det känns som att jag borde veta vad jag man ska göra åt en sträkning..men allt jag har lärt mig verkar jag ha lämnat i Umeå..kommer på det ibland när jag jobbar i nån konstig ställning!..

dagens vänner citat: And that's when it hit me, how much barry looks like Mr Potateo head! (rachel)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0