Sist som vanligt...

När folk började använda tights igen för nåt år sen så trodde jag inte att det var sant, och när de sen bara hade en tröja till så såg det inte kolkt ut. Nu är tights det bästa jag vet, bekvämare än både jens och strumpbyxor.

När jag var yngre så tjadade alla om "Vänner" när jag tillslut började se det var de reda inne på säsong 10!

Jag läste Harry Potter och de vises sten samma år som den kom ut på svenska, men sen dröjde det kanske fyra år innan jag läste nån mer! 
 
Nu har folk bloggat i flrea år och nu börjar jag fatta grejen!..

Det finns saker som jag forfarande inte har förstått (och jag tvivlar på att jag kommer att göra det):                   Filip och Fredrik
Sex and the city
Poker

Saker som jag har fattat direkt och alltid kommer förstå!:
Prison Break
Melodifestivalen
Johan Glans


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fortsatt härlig dag! =)

2008-06-03 @ 14:55:39
URL: http://sannakumlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0