Satan...

..så dålig stämning det vart!..Så snörpikgt nära och ändå så långt bort..Varför kunde de inte hålla tätt i en halv minut till!?..man kan väl ite säga att reultatet var orättvist men när det bara hänger på några sekunder så känns det extra tungt!..

Och nu måste man nästan sjunga Mellberg, mellberg halleluja istället..vilken match!..Och Zlatan förstås synd att hans knä ska vilas i tid och otid!..

nej ingenting gick min väg i går..jag trodde nästan på ett mirakel mot KAIF dock under de första 40 minuterna..det såg riktigt bra ut..men sen blev vi trötta och det rasade ihop lite..men det blev ju inte tvåsiffrigt iaf!

Sen var det det där kubbspelet också..träffade tre kubbar på lika många mtacher..nej det var helt enkelt inte min kväll i går!
 Vi åt middag hos morfar i går iaf..grillat mm..Och så var vi på mormors grav för första gången..fan vad jag saknar henne

Dagens vänner citat: I want really long! (rachel)

Kommentarer
Postat av: Anette

Ja det var verkligen oturligt att de skulle hinna få in bollen i mål där under de sista minuterna...verkligen typiskt! Aja, inte så mkt att göra åt...bara att hålla tummarna för nästa match mot ryssland!

Ha en bra dag! Kram från Anette!

2008-06-15 @ 12:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0