SATAN SÅ DÅLIG STÄMNING DET VART!

ute är det grått och dimmigt..inne är det varmt och tyst och allt är bara helt tomt..
jag brukar aldrig säga det men urusel svvensk insats!..Enda godkända idag Fredrik Ljugber och Andreas Isaksson!

Jag  hade inga bra vibbar inför matchen men försökte ändå ignorera dem..jag kanske är synsk!?

Blev dålig stäming när Issa ringde hem och berättade om ett nytt "björkebo" också!..

"be careful what you wish for, cause you just might get it all, and then some you don't want!

Förlåt Sverige men jag sa faktistk att det kanske var bättre att de åkte ut ikväll så slapp man va nervös och så slapp Linda fixa med snckas en dag till..=0(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0