Outside it's now raining...

ja, det är en strof ur Emililas Big World..vet itne varför men jag tänker alltid på den när det regnar på sommarn och hösten!..
Dömde en fotbollsmatch igår..spännande att se 8-åringar spela..man kan iaf säga att de hade kompakt försvar!..Det närmaste bråk vi kom var när tre av tjejerna ville kasta ett inkast och det var upp till mig att avgöra vem!..Försten upp med hande vann!..thänade hela 60 kr på kalaset..men tappade bort dem inna jag kom hem!

Idag var det svinigt kallt här..bara sju - åtta grader, tillskillnad från Borås som hade 25 - 30!..orättvist..(hej isabell!)

Vi träffade Cissi på stan idag..vi har typ itne setts sen nyrås tror jag..hemkst!..Men desto trevligare att träffa henne idag!..Och snygg var hon i håret också!..Blev lite dålig stämming när jag läste busstidtabellen fel åt min lillebror och glömde ringa upp honom sen jag fått betala min met!.."satan så dålig stämning det blev" Som Tommy uttryckte det!.
Errare humanum est, säger jag då!


Träffade Seth (aka plättan) i morse för första gången sen jag kom hem!..Puss min hårboll!


Dagens vänner citat: Check agian please! (Ross high on mapelcandy!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0