Nästan perkfet!

Solen sken från en klarblå himel, bara några bulliga sommar mol i horisonten. 20 pers på träningen vilket betydde spel över fullstor plan!..Engagerat och studtals bra spel! Men allt utspelade sig på grus!..kan ni fatta mitten av juni och vi får inte träna på våran gräsplan!..Något måste göras..jag börjar va för konstgräs i Byske snart..För sen blir det uppehåll och sommar cupen och då får man inte heller träna på planen..och sen är det augusti och jag åker tillbaka till Umeå!

Ett litet aber till, slog upp sträckningen från i lördags fast det kändes så bra efter förra träningen!..Borde förstås ha klivit av direkt men det gör man ju aldrig..blev ltie för många ryck efter det!..hoppas iaf att jag kan spela mot kaif på lördag..där oavgjort räknas som en bragd!

Nu när det äntligen är sol vill jag inte gå och lägga mig!..

jag ska iaf gå och peta ut linserna..hopp och hepp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0