Mina vänner

Eftersom jag och mina kompisar är ett gäng på sex stycken och vi alla är vänner fans så har några av oss (jag, malin och Louise) roat oss med att se vem som skulle vara vem om vi bodde i New York och var 20 år äldre!

Rachel - Jenny, kanske den mest odiskutabla. Stilsäkra och med den dyraste smaken. Fancy helt enklet!

Monica - Lousie, den näst säkraste!. de är så oraganisatoriksa av sig de här två! Pyssliga och mysiga!

Phoebe -  Cecilia, kanske den mest osäkra, men de är blonda båda två iaf, och lite lagomt crazy, kanske pheobe mer än Cissi, men ändå!

Joey - Emma, hon känner sig sjuk om hon inte orkar en hel pizza, och Emma kan flörta ( fast hon är upptagen nu, sorry guys!)

ja då var det bara Chandler och Ross kvar... och bara jag och Syrran..jag tyckte att jag var det självklara chandler men tydligen är jag lite "winy" så jag fick bli Ross, och Malin fick bli Chandler, hon kör iofs rätt mycket med Ironi..Men det gör jag också!

Jag saknar er tjejer, hoppas vi hinner träffas mycket i sommar!


dagens vänner citat:  If I had to, I'd pee on anyone of you! (Joey)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0