Midsommarfesten

..som kom av sig lite, när nån lite för ung hade fått lite för mycket att dricka, tros ha fallit ut för en trapp och slagit skallen..
men fram tills dess var det trevligt iaf!..

Jobbig känsla när man går in i ett rum och känner hjälp nu drog jag upp medleåldern!..men jag var ju inte den enda gamlingen..men åldersskilnaden (på hela tre-fyra år) börjar bli lite väl tydligt nu när jag och mina vänner har passerat 20..och de andra precis fyllt 18!

Vi åt grillad kyckling och grillad majs till middag idag..det blev jättegott..!kanske min nya favorit rätt...

Konstigt att timmarna 8-16 går så sakta men sen går tiden himla fort!..Snart är man tillbaka på jobbet igen!

dagens vänner citat: Think about all the money you'll make, they DO pay you to babysit!? (monica!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0