men i tro då i för schkråal!

Sol,skrubbsår, sorbé, Spanien och storförlust

Ja tyvärr vi förlorade med typ 6-0 mot Rönnskär också..Fast vi borde ha gjort minst två mål på alla våra chanser!
Men,men nu är det bara att glömma den här vårsäsongen och blicka framåt!

Mitt knä ser ut som om jag har cyklat omkkull, egentligen har jag glidtacklat två gånger på en "gräsplan"..men Moravallen är fortfarande inte fin!

Men sol och varmt har det varit iaf!..Vi grillade hamburgare och åt ute på altan...myspys!

Citatet i rubriken stod farmor för när vi hälsade på henne och spelade 10 000!..Vi andra låg redan på 6-7-8 000 innan hon fick börja!..( Ett tärningsspel där man räknar 1 som hundra och 5 som femtio, och så gäller det att komma upp i 10 000, för att få börjar samla måste man slå 1000 i en och samma omgågn!)
Min farmor kan avra världens coolaste!..Just nu vågar hon inte riktigt vattna i en blomkruka ute för att ensädesäla har sina ungar där!..hur gulligt som helst!
nej nu ska jag äta glass och hejja på Spanien!

dagens vänner citat:...but no, to me gum is "perfection" (chandler)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0