Kränkt!

Jag är kränkt! Det är nog det enda sättet att beskriva hur jag känner mig nu!
Jag skulle bara läsa lite Prison Break skvaller på kanal 5s hemsida och då får jag läsa att till hösten ska Prison Break visas på Tv6, jag menar va!? Där visas ju serier som inte riktigt duger åt 3:an!!!

Sex and the city visas i parti och minut, Topmodel och pussycatdolls serien får visas på bäsa sändningstid, and don't even get me started on Cityakuten! Hur många år har vi plågats med den serien där snakcar vi uttjatad!

När vi ändå pratar mystika beslut i Tv-världen så satt jag och väntade hela Gossip girl i går, och i sista secenen fick man se ett kort av Nate..`vem spelar in ett helt avsnitt utan en enda scen med Nate Arcihblad..när man kan ha honom med i varje om man vill!?..

Nej hela världen är upp och ner, och nu har det spridit sig till TV-världen också!

Dagens vänner citat 2 -"You were my first kiss with Rachel!?"
                                        - " You were my first kiss EVER!?"   (Ross & Monica)


         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0