juni,juli,augusti

Jaha så hade man sommarlov helt plötsligt!..Idag har vi läst hemtentor, vissa seriösare än andra..men det var rätt trevligt att se klassen en gång till innan sommarn..ändå tills vi skulle ha utvärdering..för då ville jag äta och andra ville utvärdera..men,men..

Sen tog jag och Ida en sväng på stan..handlade glass (blåbär oh lakrits!!) och satt i parken med typ 100 andra..det var trevligt Daniel och Rosanna tittade förbi också..Vi premiär doppade tårna i älven också!..men så sommrit var det inte att man blev badsugen!..Annars har det väl varit 30 grader vart idag!..Lyckost studenterna!

Party-proffs som man är så kom vi dessutom ihåg att handla dricka till ikväll..eller okej Ida kom ihåg det..!..Det är nog därför som jag inte är så bra på parta..jag orkar aldrig gå på systemet..jag skulle inte fara ner extra på stan för det iaf!..Och är jag är så glömmer jag ändå bort det..! Insiktsögonblick!

Den blomstertid nu kommer med ett regn över stan
På skolgårdar och lastbilsflak står björkriset ensamt kvar
Jag minns hur sorgset glad jag var, jag känner det än
 För nu skulle allt förändras och  bli nytt igen

Juni, juli agusti tvätta rent allt som var smutsigt
då och sommarna var så lång
Juni, juli augusti det är svårt så det är lustigt
att det hjälpte varje gång
(Peter Jöback)

Dagens vänner citat- "I'm gonna stop you right there Glenda! Does this look like it's my first time? Now, I want four twos and I want them all on my back!" (Ross..det är inte så lätt att sola överhuvudtaget man brännr sig alltid!)


image4
Ha en bra sommar tjejer! Vi ses till hösten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0