Hemmanet

Ja så var man hemma igen då!

Fick gosa lite med släktens senaste tillskott också det första jag gjorde när jag kom hem, för Marcus var här med Alexander och åt middag!..Alexander hade en liten "catfight" med Ragnar..Ragnar vann på knock..han knuffade helt enkelt ikull Alexander där han satt, ragnar hade bättre rörelse kan man väl säga!

Redan i morgon börjar sommaren på allvar..match mot Bure..och jag har väl itne rört en fotboll den senaste månaden, men det ska säkert gå bra!..Golden League tävlingar är också ett säkert sommar tecken..nu gick det väl itne så bra just idag..och jag ska precis börja läsa en bok, skönlitterär..utan fakta!

hoppas alla tar sig hem lungt och försiktigt så ses vi till hösten!
 Ragnar vs. Alexander  

Dagens vänner citat "- Smelly cat, smelly cat, what are they feeding you..!" (pheobe!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0