FIKA!

Fika,fika,fika,fika
fika lite kaffe åsså fika lite te
Fika lite kaffe åsså någonting brevé

Idag så stod det fika med vännerna på programmet..Och döm av min förvåning när jag dessutom vaknade upp till ett soligt och relativt varmt Byske! Mycket trevligt. Handlade först lite på rean och strosade runt i stadsfest-atmosfäaren!..
hade iaf en mer lyckad dag än Malin som blev på lurad ett telia-abonemang!..Jag tappade min kofta men hittade den igen!..

Jättekul att träffa dem igen..speciellt Emma som jag itne har sett sen nyårs..! Nu har jag ltie besluts ångest, det borde hända nåt ikväll men jag vet inte vad..jag tror inte jag orkar åka ner till Ske-å igen..!

Puss mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0