And the Oscar goes to...!

Idag är det stårlande sol och jättehåräligt väder, jag har gjort filmdebut och haft sönder en mixer!
Ja så var det då gjort..jag har visat en filminspelning med mig själv i en (av två) roller, för någon annan än min familj...Det var videosemenarium om det profesionella samtalet..Jag spelade "offer"..jag gjorde det rätt bra tycker jag nu ringer de nog snart från Hollywood..för det är väl så det funkar!?...De hör talas om min talang och betalar för att jag ska komma dit!??

Innan min bejublade skådisdebut så hade jag sönder min älskade mixer..jag skruvade på botten lite fel och n går den inte ta lös!..ag har försökt med allt!..
Ikvälll väntar storstädning av köket, phu wish me luck!!

Dagens vänner citat- "I don't understand...how this happened" (Anna när mixern inte gick att skruva isär igen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0