Sankta Lucia...



Har haft en väldigt effektiv dag idag..Steg ju upp sjukt tidigt för en lördag för att se Lucia på TV...Så strax efter 8 i morse var jag igång och städade toan, nån gång efter nio hade jag städat hallen och sovrummet också..Samt tvingat upp Malin som gick och la sg igen efter lusse-myset!:.

Sen skrev jag tenta-frågor från gammla tentor, kan väl inte säga att det gick tokbra...men inte tokdåligt heller...
Men Iksu kändes väldigt avlägest s jag halkade mig runt en Janne-runda isället..Gick oförskämt bra (alt. väldigt skata!?) med tanke på hur länge sen det var jag sprang..

Efter det prövade jag och Malin lite kläder för att försöka miska resväskevikten inför jul..det gick väl hyfsat men jag insåg att jag MÅSTE städa ur min garderob, snart!...Efter allt mannekängande var jag helt slut, precis som man ska vara enligt modellerna i topmodel, så jag blev tvungen att sova en stund.

Louise har varit här på middag, mycket trevligt..urartade ltie i nån slags pepparkaksorgie, och det obligatoriska fnissanfallet kom precis när Louise skulle fara och jag råkade fråga hur jag kunde se så lysande ut!?...Man måste j fråga ;-P
 "Hur kan jag se så...lysande ut?"

Imorgon blir det sovmorgon..och plugg..phu Håll igång bara en vecka kvar!

Kommentarer
Postat av: Anette

"Lysande, Sickan!" :)

2008-12-16 @ 23:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0