Sommar!? (eller grattis lillebor, 18 år!)

Jag är ledig och det är sol och varmt ute..till och med nere vid havet..tänka sig!..
och lillebror fyller 18 år idag..jag kan inte förstå att han snart får köra bil och gå ut och sånt!..

Mest uppskattade presenten var nog en amerikansk fotboll..Höll på skada mig allvarligt när jag och pappa och Tommy prövkastade lite i morse..Men mitt långfinger svälde itne upp som befarat..Nu har jag fått kläm på det hela efter att jag och Malin övat lite på stranden!

Jag ångrar massivt att jag tog på mig en vecka till..jag är så less på det där jobbet!!! Igår hade jag en ltie Janssons- disaster..Det är väl itne så lätt när man ska göra janssons frestelse för första gången..utan nåt riktigt recept.och 150 personers,lunch eller inte lunch hänger på det!., jag menar jag vet ju vad som ska vara i men av vilken mängde..och det var väl där som det gick lite fel också..mängde grädde jag hällde på..var lätt överdriven..det blev som nån sopp-gratäng..men det smakade janssons iaf..man får va nöjd med det lilla!...Tur att jag få va ledig i helgen!! Hela min kropp skriker VILA!!

och Sverige vann idag, tack och lov..för att förlora mot ett sånt fruktansvärt dåligt lag som Argentina ändå var hade inte varit kul! Nej nu ska jag gå och fräsha mig innan födelsedags middan börjar..!..

man of the day:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0