SKANDAL!

Skandalerna duggar tätt nu altså..först var det ju tydligen en dommarskandal när Ara missade finalen, inte för att jag vet jag kan inga brottningsregler, men alla säger ju det!..Sen var det skandal, tycker jag , att han itne fick behålla broset..hande han gjort någon "olagligt", hade han brytit mot några regler eller fuskat sig till det!?..nej det had ehan inte!..Står helt på Aras sida i frågan..Skandal också att IOK eller Fila eller vem det nu är som borde ta tag i det hela inte verkar undersöka andra saken av sidan, dvs dommarns beteende!..(Tur att Aras förnamn är så lätt att stava för jag ger mig inte i kast med hans efternamn!)

Skandal nr två, Alshammars simdräkt, hur kan det abra få hända två gånger för ett landslag i ett och samma OS att den går sönder innan start!?..Stackars , stackars Alshammar säger jag bara, Inte ett dugg konstigt att honitne kunde simma bättre, hon verkade ju helt förstörd efteråt..fyra års träning faller på att man har utveklat en ny superdräkt..surt!

Skandal nr 3 långt i från Kina och OS så bestämmer sig Warnerbors för att man inte kan börja visa harry potter and the halfblood prince i november, "man blev så påverkad av manusförfattarstrejken i hollywood", att man flyttar fram premiärensju, SJU månader!..Va..det var ju itne ens strejk i sju månader och trailern är ju redan släppt..snacka om slg under bältet!

dagens vänner citat: -"knit good woman, knit, knit! (chandler)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0