Sista dagen (eller "ursäkta jag kom in fel")

Jaha så var den här..den sista dagen innan skolan drar igång igen..redo?..nja..
Vi vandrade med tre cyklar iväg till Louise och Jocke för att få oss lite fika..det var jättegott och deras lägenhet var väldigt mysig..sen blev det en hel del kort tittande..först en massa vackra bilder från Tanzania och sen lite brölopp och möhippa..Öch så tilslut..på allmän begäran fick vi höra den beryktade versonen av  Stad i ljus med The Jockes..så fruktansvärt..bra..och speciellt komentaren på slutet när Jocke försök rädda situationen med klassikern "Ursäkta, jag kom in fel"...

Såg nyss ett mycket disturbing avsnitt av Bones..vem skriver ett sånt avsnitt..vem gör en av huvudpersonerna till skurk efter tre säsonger..i en serie där allt alltid löser sig..!?...

Dagens citat: Ursäkta det var mitt fel, jag kom in fel!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0