One down, four to go!

Sen är jag ledig i två veckor..jag vet liksom itne ens vad man ska göra i två veckor!..eller lite vet jag ju..det verkar bli en IKEA resa iaf..trevligt..hoppas att alla can make it..

Ont överallt idag efter en lite luftfärd och några störtdyk igår..och jag har träningsvärk som en tokig av ltie fotboll..jag börjar va gammal!..Helena höll ett speach efte matchen om att det är viktigt att man inte slutar bara för att det går tungt en säsong..(fortfarande mållösa..och således utan vinnst!)..och nu känns det nästan inte som att man kan lägga av efter iår..Men vi får väl se..!

Jag hjälpte mamma att skaffa smn idag..japp ni läste rätt min mamma, msn!..tydligt hade britt och Lisbeth det så nu skulle hon också ha det!

I lördgas såg jag Mamma Mia, vilken jättebra film..helt sjuk att Abbas musik aldrig blir dålig eller omodern! SE DEN!

Nej nu ropar harry att jag måste komma och lägga mig..I morgon börjar Anka-panka jobba igen giv mig styrka!

Dagens vänner citat: -"kill me, kill me now!" (chandler)


Kommentarer
Postat av: Anette

Å den har jag också sett och sen cyklade jag sjungande hela vägen hem (väckte säkert en och annan lulebo oxå) Det var verkligen en riktig feelgood-film!

2008-08-13 @ 20:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0