Korvpanna, Harry och svullen fot

ja så skulle man kunna sammanfatt dagen..det började med korvpanna..på lunchen lite haryy Potter och så träningen som gav en svullen fot..inte så farligt..förarligt abra att man alltid får sparken mellan benskdd och sko..för det innbär, med svullnad inräknat,att alla skor sitter åt precis där!..Synd att man itne kan jobba i flippflopps!

När vi satt i lugn och ro och fikade hörde jag från kontoret att min mobil ringde..så jag rusa dit..Eva Z stod det..men gud va trevligt tänkte jag henne har jag då itne pratat med på säkert ett halvår..tyvärr visade det sig att jag nog bara stod först i hennes telefonbok, för hon verkade vara ute och gå..men hon pratade inte i telefon iaf!..Så jag skrev ett sms iaf..Hon ska fyltta från huset..tråligt=0(..jag trodde alltid på henne och Svenne, att det skulle vara de för alltid......men hon skulle iaf inte flytta så långt..några hundra meter bor till ett torp..så då måste vi hälsa på där!....

det jag inte förstår är hur två veckors kvällar ska räcka till för att hälsa på alla och göra allt som jag har tänkt!!!

dagens diss. det storkäftade boxare som öppnat sitt gap för att uttrycka sin åsikt; att kvinnlig boxning inte bör bli OSsport för det skulle förstöra för boxningen för det skulle bli färre herrklasser!..men damerna då din idiot som inte får delta alls som det är nu!..
dagens hiss. fotbollsträning!..så mycket roligare än löpning tex!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0