Gamla kuskares-dag

Jag tror det var den dan igår..Vi gick en sväng på stan med lille broder och träffade en massa gammla klass"kompisar"..Lyckades komma undan med ett hej hos de flesta!..Men fick iaf veta att therese söker jobb som lastbilschaufför..jaha..där ser man!

Annars var det god shopping lycka..speciellt Tommy handlade och det var ju lite det som var tanken..
Sen var det träning på den lilla konstgräsplätten för herrarna hade match på moravallen coh nyvallan var tydligen vatten sjuk..fullt förståeligt!..usel träning..blev det iaf och jag vill nästan påstå att det inte vr mitt fel!..Jag försökte iaf..men alla gjorde inte det!

match mot Bureå i morgon..och nu j***** ska vi vinna!!

Kommentarer
Postat av: Anette

Jag ska hålla tummarna för att ni vinner! :)

2008-08-22 @ 22:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0