Dan före dan före dan

Idag är den oficiellt sista dagen på sommarlovet...Lite vemodigt, jag hade lätt kunnat vara ledig en vecka till..fast det börjar va lite tråkigt när inga kompisar är kvar faktistk!..Det blev en sväng på stan idag..mest för att ha nåt att göra och vi skulle ändå ner och köpa en TV..

Hjälp vad mycket gymnasieelever det var på stan..de har då inte ändrats sen man gick där själv..det finns de superfancy i år väldigt Serena Van der Woodsen-inspirerade.. sen finns ju de vanliga svartmålade "jag bryr mig inte, fast det tog två timmar att fixa den här outfitten, och jag har smallat småknappar ett helt år till den här väskan", och the wannabes som går klädd i mjukiskläder och pratar om hur mycket de kan/ska/har drukit..Skönt att vissa saker är dem samma!

Har precis ätit surströmming med morfar, Sture och Eva..mycket trevligt..nu väntar eftrerätt och sen blir det utgång på Station med Tommy!..fast han ska ju inte dit med oss förstås..men han ska dit och vi ska dit..!

Imorgon åker vi till umeå..det kommer att kännas konstigt!..lungt och skönt men något ovant..!

Tänkte På Jenny i morse när jag läste tidningen..ett helt uppslag om bärplockande thailändare..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0