Damdamdardadamdamdarda..

Undra om brudenmarschen kommer slå om när fegger kommer till dam dam dam dardada..(för att försåt sämtet måste man se Johan Glans framträdande på Sthlmlive, rekomenderas!)

I morgon smäller det..undra om jag kommer gråta..!? sista jag var på bröllop gjorde jag inte det, men då var jag typ 12..Jag hoppas inte för smink-geniet Anna har inte vattenfast smik!.:Däremot har hon en ny ögonskugga..som ska blötas..undra hur det går..jag borde nog testa ivkäll!..

Man kan nästan tro att dte är jag som ska gifta mig!..men det här är sommarens höjpunkt..allt den här sommarn leeds up to this..det är därför jag har plågat mig i solen så fort jag har varit ledig i nästan alla väder..eller ja..För att jag itne ska se lite grå-begie ut som klännigen jag ska ha..!...

nej jag kommer nog gråta..när jag tänker efter..jag blev ju helt bölig när jag fick inbjudningskortet!..

Dagens vänner citat: -"Hello Mrs Ross!"
                                       -"Well, hello Mr Rachel!"    (rachel, Ross)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0