Att träna eller inte träna...

Fotboll..det är frågan..Hela sommarn har jag velat fram och tillbaka (mest tillbaka om det betyder att dra sig tillbaka från sin fotbolls"karriär") om hur jag ska göra nästa sommar..Men efter de senaste träningarna så känner jag mer och mer panik.."hjälp bara tre träningar kvar" "hjälp bara två träningar kvar" och nu.."hjälp bara en träning kvar"..Och ikväll var en riktigt bra, rolig träning..och vad har jag tänkt göra annars hela sommarn spirng "jorden runt" två gånger i veckan..det är ju super tåkigt!..nej om det finns ett lag, med intresserade tränare så kan det fort bli ett år till..tack och lov så behöver man itne bestämma sig nu på stört!..

dagens vänner citat:-"Sure I'm in love with Ross, ah! Why didn't you tell me!?"..(rachel)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0